CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥Ini Dunia Saya...Ini Kisah Saya..♥

♥Ini Dunia Saya...Ini Kisah Saya..♥

Monday, November 1, 2010

~~KONVOI TO PDG BESAR & GUA KELAM~~

Salam 1 Malaysia..!!!seminggu lebih aku xupdate blog nie..maklum laaa cti stdy week kn..patutnye stdy laaa tp nie x..aku dok umh,tidow memanjang..haha...pas tidow..tidow..emm mlm ni aku nk cter 1 cter..smlm (31 okt 2010) aku ikot club kete abg aku p konvoi kew PDG BESAR & GUA KELAM..mmg agk byk rntgn laaa mse dlm pjlnan pergi..1st ckali,ade kete sorg dak club problem..mampus tgh jln..huhu..so kena trik laaaa...lastly tggl kete tue kt bengkel mmbe..nsb laa ade bengkel kn..hurm..smp kew ngri PERLIS,ujan lebat xhenti2...kami smp perlis kul 12 tgh ari cm2 laaa...p mkn tgh ari dkt umh dak yg kete dye rosak tue..pas mkn,kami sume berangkat kew pdg besar utk SHOPPING TIME..!!hehehe..aku bli bju jew 2 helai pas2 tdung syria 1..stlh penat shopping...dok rilex laa sat kt situ...ujan trs trun membasahi bumi..xhenti2...


emm..jam menunjukkan pkul 5 ptg..rmai yg tny "nk p Gua Kelam ka??daa lewat daa nie..xbley msk dah"...tp kak ana(ketua aktiviti) ckp xpa,jom jaa p...boley lg p nie..smpt...hurm..kami suma pon ikot jelaaa..smp sana kul 6ptg..mula2 tue xmau msk coz spttnyer xley msk daa...ujan lbt gler...tmpt tue seram smcm jew..huhu..tp kami bt xtaw jaaa...aku bsama akak aku,laki dye,kwn laki akak aku jln msk dlm smp laa ke pnhujng gua tue..dgn prsaan slumber tnpa ada rasa takot,kami dok lepak sat...pas2 tiba laki akak aku ajak blah...pastue tnpa dsdari...zzzaaaappppp!!!!!! dier daa hlg dri pndgn kami..."kuang ajaq pnya abg ipaq..tggl kami plk.."kami pon jln jelaaaa...TIBA-TIBA..kami terdengar 1 suara mmanggil..! "adik!!!umie..!!cepat kluaq...!!!"aku terkezut hbs!!!rupa2nya abg aku pggil...aku tnya laa "awat??pasaipa??"...abg aku jwb "kak ana kena rasuk!jom cpt!"....ASTAGFIRULLAHALAZIM..dlm hti aku,aku mngucap pnjg..apa lg pecut 100m laaa msk keta!hahah...stlh kak ana ok..kami blik smla kew umh kak Dilla(kete rosak tue)...aku msk umh,p toilet,nk ciapkn dri tuk mndi..tiba2!! akak aku pulak dh kena rasuk...



huh!!aku dok agak daaa..msty kena pnya...tp aku cuba kuatkan smgt aku...bca doa2 yg ptt aku baca...bkn nyer xtkot,tkot laa jgk..tp smgt kena kuat..aku p mndi,sgrkn bdn aku...alhamdulillah..keadaan daa stabil..akak aku daa ok daa...erm...2 laaa kn..p msk gua xkena masa,xbley msk tp msk jgk...hurmm....pasni tobat aku xp daaa cne..=) ,,,urmm...kul 9 lbh,kami sume gerak blik penang smla..dlm kul 12 lbh kami smp penang..tp xblik trs..kami lepak kt PELITA NASI KANDAR kt sg.dua..smbg pnya smbg smp laaa pkul 3.30 pg...huh!byk betoi cerita yg depa dok cita..aku dgq jaaa..hehe...urmm...setakat nie jelaaa story aku...prsaan nervous 2 mmg ada tp aku rilex..xmau lyn sgt..hurm..ok laaa..nk tidoq dlu k...nty smbg lg...slmt mlm...assalamualaikum..

 ni spruh dr org yg pegi konvoi..cube perhatikan btl2 gmbr nie..ape yg laen?



 "pintu masuk gua"





my bonzer ! haha 

 
 ini kakak aku yg tsyg...cntik x?





"welcome to Gua Kelam"



create by :
<Miesz Arabella>