CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥Ini Dunia Saya...Ini Kisah Saya..♥

♥Ini Dunia Saya...Ini Kisah Saya..♥

Wednesday, October 20, 2010

~~20102010~~

20102010....de best date for today..huhu...sweet memories kot...haha...2 laaa msg2 degil kn...org ckp xnk dgr..so haa ambik!!nsb baek laa xkena pape td...pabila aku tgh gabra nk cube blah dri tmpt tue,polis dtg...dhlaa aku xpkai helmet..xdek lesen lak tue..mengong!!!dgn semena2..polis 2 thn.."nk p mna nie?helmet ada xpkai,"...aku jwb "nk blik hostel.."haha...dok sembang2 pnya smbang igtkn nk bg saman kn..tp xpon..ahah..hensem gk an polis 2,.agagaga....(jgn mrh babe),,aku nervous xhlg2 ag nie,...gabra giler dowh..!!!ish...seriously aku xp daa tmpt tue..."black area" for me....OMG...takot nyer..nsb laaa abg2 tue baek...xbt apa2...ahaha...yg sorang tue smp kew sudaaa dok gelak kt aku..ampeh betol..pastue plk kena pksa mkn ubat dpn2 dyer..adoii..aku dhlaa xsuke mkn ubt..nk bt cmne...kna mkn jgk..hurmm...ape daaaa...tobat xbuat dahh!!hahaha...giler kentang..!!!!


create by :

<3 miesz arabella <3

0 comments:

Post a Comment