CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

♥Ini Dunia Saya...Ini Kisah Saya..♥

♥Ini Dunia Saya...Ini Kisah Saya..♥

Tuesday, May 31, 2011

♥ kisah BLOG tak update

Salam 1 Malaysia...

hye semua!! apa kabar anda?? lama sudaaa aku xupdate blog nie....ya Allah haii..berhabuk terok!! fuuuhhh!!! hahaha... actually ade sebab aku xdapat nk update blog... disebabkan xdak tenet nk on9 lorh... cyan aku kan ?? hukhukhuk... sekarang lokasi aku berada di Sg. Petani, Kedah.. stay umh sis aku kat sini.. dah sebulan aku kat sini tapi keja habuk pon tarak!! puas mencari tpi xdek gak kan.... hurmm... nasib badan laaaa.... tapi... hujung minggu nie mau pulang Pahang sudaaaa... rindu kmpung halaman maaaa... tak sabar sudaa nk balik nie... hehe.. hmmm... selamat tinggal Penang n Kedah... semoga berjumpa lagi yea! aku tpksa buat kptsan cmnie sbb nk menguji someone tue sanggup kew tak dok jauh2 ngn aku...hehe.. padan muka dia! haha jahat nye kn.. xdek laaa.. ade sebab knpa sume ni berlaku kn..??? aku redhaa....

~THANKS FOR READING ~

0 comments:

Post a Comment